Agenda

dimarts, 6 d’abril del 2010

10

Les Havaneres estan de dol..... l'Anna marxa....




Què difícil es fà trobar paraules per aquest moment....
El món de Les Havaneres està de dol......
Ens ha deixat l’Anna, dona del mestre Josep Bastons.

Em costa fer public un fet tan trist com aquest, però crec, que també hi ha de ser al blog doncs no he trobat cap lloc on adreçar-me per acompanyar en el sentiment al mestre.
La intenció, es fer arribar els vostres escrits de suport al mestre Bastons.

És la nostra manera de fer costat, de ser-hi quan cal, i com el bloc solament es nudreix de comentaris, que millor que dedicar un lloc al fet.

Mestre, ja sé que no es gaire aficionat als ordinadors,
i les noves tecnologies.....
però potser, algú li fa arribar les nostres paraules....

És la única manera que tinc de estar al seu costat.
L’encoratjo a continuar, seguir treballant.
Som molts els "anònims" que estem al seu costat.

Una forta abraçada.....



10 comentaris:

Susanna Alentorn Güixens ha dit...

Realment és una notícia molt trista. No he parlat mai amb el Josep Bastons, però l'he vist actuar moltes vegades i estic segura que les seves havaneres passaran a la història
Em sap molt greu, mestre Bastons. L'acompanyo en el seu dolor.

luzquebrilla ha dit...

No fa gaire en una cantada vam coincidir amb l'Anna i en Josep, vàrem intercanviar unes paraules... ara, recordo el seu somriure que ja no es tornarà a repetir.
Comparteixo aquest dolor que de ben segur deu sentir el Mestre, i desitjo que el seu treball li serveixi de recer per mitigar aquesta absència. Diuen que el dolor amb el temps desapareix, però el record mai. Josep, el món de l'havanera està al teu costat!.

Jordi Voltà ha dit...

Tot i ser una notícia previsible per la gravetat de la situació, esperem que el mestre trobi consol en aquest món nostre de les havaneres. El necessitem.

Isabel ha dit...

Es diu que mentre el record d'una persona està present en d'altres, aquella persona segueix entre nosaltres. No vaig conèixer a l'Anna, però vull expressar al meu suport i recolzament en aquests durs moments al mestre Josep Bastons. Com va escriure Pere IV: no morirem d'enyorança, ans viurem d'aquesta enyorança. Endavant, mestre!

txema ha dit...

La mort d’un esser estimat mai ens deixa indiferents, però com diu l’amiga Isabel mentres perduri el record, aquella persona sempre està present.
Ànims mestre Josep!!!!

Unknown ha dit...

Vaig coincidir en vàries ocasions amb el Mestre Bastons a la Pepa Caneja de Palamós.No sé si anava amb la seva senyora.No la coneixia però ho sento de tot cor.
Desitjo que el senyor Bastons trobi consol i suport amb tots aquells que l'estimen.

Unknown ha dit...

Jo vaig felicitar al Mestre Bastons l'estiu passat a l'Arbreda en motiu de l'homentage que li van fer.
Un senyor maquissim i entranyable.
El meu meu sincer condol i desitg de que estic ben acotxat per tots els que l'estimen.

Unknown ha dit...

Mestre, sento el què estàs passant; t'entenc molt bé, jo també ho he passat i encara hi estic, intentant omplir el buit.
Vaig conèixer l'Anna a La Bella Lola, una de les vegades que hi vam anar amb l'Andreu; em va semblar una dona intel.ligent, culta i agradable, de les que fan costat però amb llibertat, sense agobiar-te i respectant la teva de llibertat.
Bon viatge a Itaka, Anna...

Unknown ha dit...

Hola Toni, voliem que publiquessis aquestes paraules en el blog, nosaltres no podem entrar-hi de cap de les maneres. moltes gràcies.:

Al llegir les paraules que heu escri en el blog, arrel de la mort de la meva companya Anna, volia agrair-vos de tot cor l'acompanyament i el carinyo que he sentit al llegirles i donar-vos les gràcies en aquests moments que tots necessitem de l'amistat. Gràcies de nou. Josep Bastons.

Havanerus ha dit...

Hola Dolors.
Ho heu fet molt bé, heu aconseguit posar el comentari on cal. No crec que volgueu que jo el posi en altre lloc, oi?.

No sé qui ets, però pel teu comentari, algú molt a prop al mestre Josep Bastons.

Darrerament he estat al seu costat un parell de vegades. Una compartint taula, l'altre just a la taula des costat, i del tema n'hem parlat ben poc.
T'agrairia a poc que puguessis em fessis un correu amb la teva adreça.
El meu correu és elcarrasi@gmail.com.
A la part dreta del bloc veuràs el símbol de "arroba" aquesta "a" que sembla que estigui dins un cercle, doncs si fas click amb el ratolí, et portará directament a escriure'm un correu, així i pel cas en concret, sabré amb qui parlo, si nó, publicament, no et faré cap comentari al respecte sobre l'ecrit (noticia) que ens ocupa.
Espero que m'entenguis, Moltes gràcies.

Inici Bloc