Agenda

divendres, 9 de gener del 2009

0

Carai Companys!!, Quantes novetats!!!

Any nou, i actualitzant el blog, que com diuen Els Bergantí en el seu darrer treball “Ja Tocava”.

He actualitzat el blog amb varies coses, anem a pams.

Canteu, Escolteu, Disfruteu, o......
Bé companys ja tocava un canvi en les havaneres que escolteu dins els blog durant la vostra estada. He variat el repertori, clar està que hi poso les que m’agraden, desitjo que m’envieu algun comentari o missatge amb el títol d’aquella havanera que us agradaria que estigues a la llista, per tant, espero les vostres recomanacions per què tothom les escolti.

Poseu-vos en contacte amb mi.
Alguns lectors no troben la manera de posar-se en contacte de forma privada.
Espero, que això us sigui d’utilitat per fer-ho.

Els Seguidors.
Doncs poques coses a dir que no quedin clares, o que no hagi expressat ja.
Que us estic molt agraït per al fet de dir públicament que seguiu aquest blog.
Gràcies Companys!!!! sense vosaltres, el blog no viuria.

Blogs que segueixo.
Doncs bé, aquells espais de la xarxa, que en quan tinc una estona em passejo tant com puc, el problema, es trobar l’estona.

Blogs relacionats d’una manera o d’un altra amb Les Havaneres.
He intentat que amb el títol quedi clar, però si hi ha dubtes, son aquells blogs que també visito, doncs estan relacionats amb el mon que ens envolta, Les havaneres.

Havaneres On-line.
He afegit la emissora de Radio Calafell, gràcies a la informació enviada per en Jordi Voltà.

Visca Les Havaneres.
Grup muntat al Facebook. Intento ser partícip per fer-lo més gran, i que tots puguem tenir un contacte directe a través d’aquesta web. (http://www.facebook.com/). Hi ha membres de grups coneguts del mon de l'Havanera com en Càstor Perez, en Xavi Jonama, etc... ara faltem els seguidors de Les Havaneres.
Per trobar-me, solament heu de posar el meu nom i cognom.


Per cert Companys, si teniu alguna recomanació per millorar el blog, us demano que m'ho feu saber, m’agrada millorar, i vull que esteu a gust mentre passegeu.

Bé Companys, ja esteu al cas de les últimes novetats del Blog, així que espero que el passeig sigui agradable.
Inici Bloc